Nog even genieten

24 juli 2014 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag moeten we helaas dit waanzinnig mooie plekje verlaten. Dé en ik waren zo enthousiast over de yoga dat we vanmorgen weer gaan , maar dan met z'n tweetjes. Weer veel geleerd en ook wat standjes gedaan waarvan ik niets wist dat we nog zo flexibel zouden zijn, haha. Nu al spierpijn. Na de geweldige les weer genoten van het fantastische ontbijt. Na het ontbijt heb ik een thaise massage met kruidenstempels , heb dit thuis ook al een keer gehad, maar hier gebruiken ze echte verse kruiden uit de tuin. En ze wilde mijn geboortemaand weten ivm de keuze van de kruiden. Was wederom een pijnlijke massage , maar je voelt dat het ergens goed voor is. En na de stevige massage krijg je die lekkere warme zakken erop, heerlijk. Terug van de massage wezen lunchen. Het resort zit al een paar dagen vol met thaise opa's en oma's. Heeft te maken met de verjaardag van de eigenaar. Die middag doen ze een soort van kookles. Voordat ons eten komt krijgen we daarvan iest te proeven. Echt de lekkerste pad thai ooit. Mikki trekt het bord naar zich toe en dat is dan jammer voor ons. Onze lunch is ook weer voortreffelijk. We hadden gisteren aan de kok gevraagd of hij iets van een take away diner voor ons kon maken voor in de trein. Spullen gepakt en om half drie stond de taxi klaar. Toch wel met een traan in onze ogen weggegaan. Om drie uur waren we op het station, nog even wat drinken en snaaiwerk gehaald en we zijn er klaar voor. Word een lange 24 uur. We gaan treinen, vliegen, bussen, varen en taxien en jeepen.

In de trein gaat ieder weer op zijn eigen manier rekaxen. We hebben dit keer een soort van eigen coupe , wel zo fijn. We moeten van vier uur s'middags tot morgen half zes.De take away diner was zoooooo lekker, mikki had zich op de soep gestort. Die was ook zo lekker. Om negen uur gingen de luikjes dicht. Kedeng kedeng

1. Esther:
    28 juli 2014
    De massages klinken wel erg lekker!!! Ik hoop dat de lange treinrit goed is verlopen. Geniet nog lekker van de laatste dagen van deze mooie reis! Weer hele mooie foto's..
    X