Kedeng kedeng

20 juli 2014 - Chiang Mai, Thailand

Om tien uur komen we aan op het station van chiang mai. We worden gelijk belaagd door taxi mannetjes.. Maar ons mannetje staat al klaar. Best wel relaxt zo. Na een ritje van ruim eenuur komen we aan op onze volgende bestemming. Een gepensioneerde architect heeft hier acht boomhutten ontworpen en laten bouwen. We worden wlkom geheten door zijn dochter, echt een schatje. Na een drankje gaan we onze boomhut bekijken. Dit is zooooooo gaaf. We hebben een huisje met daaraan vast nog een huisje, daar wil mikki slapen. Dé en ik slapen in het grote huis , we hebben ook een tweede verdieping en daar wil jim slapen. Ook hebben we een veranda dat uitkijkt op de maisvelden. Dit is zo gaaf. Onze toilet en douche is een uitdaging haha, die zijn openlucht . Mooie plek om over me angst voor spinnen en beestjes te komen. Na een kort middagdutje en een heerlijke lunch een poging gedaan om te fietsen. Dat was niet een groot succes . De fietsen zijn ietwat gedateerd en het is best wel heuvelachtig. Na een paar kilometer maar omgedraaid. Lekker op het terras uitgezweet en een paar potjes uno gedaan. Onze passie voor spelletjes is sinds deze vakantie ook weer terug. Pesten, uno en zelfs rumicub hebben ze hier. Lekker gedouched en opgefrist en ons klaargemaakt voor het avond eten . Jeetje wat was dat lekker. Wil dat meisje meenemen naar huis. Weet niet hoe het komt maar de rollen zij wederom hier omgedraaid. Lig elke avond om half tien te slapen en om zes uur klaarwakker . Wel lekker. Even lezen , rustig wakker worden . Zit al aan me tweede boek. Zo ga nu stoppen me ontbijt staat klaar...... Ook zo'n luxe .